Klacht DHL Express: vreselijk slechte service. altijd problemen gehad met dhl.

fineladyg

bestel een pakket uit duitsland op 27 juli 2019,kreeg de eerste paar dagen een update van de status van mijn bestelling. dit stopt na 2 dagen. omdat er werd aangegeven dat de levertijd binnen 14 dagen zou zijn, had ik nog geduld. toen ik na 3 weken nog steeds niets had vernomen, nam ik contact met dhl op. die boden hun excuus aan voor mijn ongemak, zeiden dat er iets was misgegaan en dat het pakket al sinds 2 aug op hun sorteerscentrum lag. maar dat het de volgede dag verzonden zou worden naar mijn adres. dit was op maandag 12 augustus.
uiterlijk woensdag zou ik mijn pakket moeten hebben. dit is niet gebeurd, weer niets van dhl vernomen. vandaag weer contact gehad met dhl. wordt doodleuk tegen me gezegd ja die collega die u had gesproken heeft uw dossier gesloten, dus wij kunnen nu niks meer zien, u moet dhl parcel hebben. doorverbonden naar dhl parcel. wordt me doodleuk verteld dat mijn pakket 10 augustus weer retourgestuurd is naar de sender. ze zouden geprobeerd hebben mijn pakket af te leveren op 2 augustus , maar ik was niet thuis, maar heb nooit een brief in de bus gevonden... dit is toch te belachelijk voor woorden.

zorgen dat mijn pakket alsnog geleverd wordt. zo snel mogelijk

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor alle foutieve informatie die u heeft gehad. Volgens mijn gegevens hebben we dit op 1 augustus bij u aangeboden. Omdat wij u niet thuis troffen, is het naar een servicepunt gegaan.
    Daar heeft het vanaf 2 augustus 7 dagen gelegen. Omdat het niet is afgehaald, hebben wij het vervolgens opgehaald en terug naar de afzender gestuurd.
    We hebben de zending dus niet meer en we kunnen deze ook niet opnieuw bij u leveren. Om de zending alsnog te ontvangen, kunt u het beste contact opnemen met uw afzender aangezien deze de zending retour zal krijgen.

Jasmin
    Customer Service Agent
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?