Klacht DHL Express: Vreselijk

MichelleMuije

Vandaag gaat het helemaal mis het DHL! Het lijkt wel alsof ze het erom doen. 3 pakketjes van DHL die vandaag bezorgd moeten worden, 2 verkeerd gesorteerd en 1 kon de bezorger mijn adres niet vinden. De hele week ontvang ik al pakketjes van PostNL en het is nog geen 1x misgegaan. Bij DHL wordt 1x geleverd en het gaat al de gehele dag mis! Op mijn oude adres ging altijd alles goed maar op mijn nieuwe adres schieten ze steeds de mis weer in! Wat n stom bedrijf. Vervolgens sturen ze je ook alleen maar van het kastje naar de muur steeds toe.

Dat mijn pakketjes goed bezorgd gaan worden! Ipv 3x op één dag mis.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uiteraard erg vervelend dat de bezorging van uw pakketten niet op de juiste manier verloopt. Ik ben het voor u gaan nakijken in ons systeem en heb alle pakketten kunnen vinden:

3SBCS00284607 heeft inderdaad vertraging opgelopen door een sorteerfout. Ik verwacht dat dit pakket binnen 2 werkdagen alsnog bij u bezorgd zal worden.

3SLDL5001096849 is aangemeld in het verkeerde netwerk door de verzender: Lidl. De zending zal worden overgedragen aan ons zakelijke netwerk en naar verwachting woensdag alsnog in levering gaan.

3SLDL5001097499 heeft inderdaad een adres onbekend melding. Dit pakket is helaas retour afzender gestuurd. U kunt het beste contact opnemen met de verzender. Die kan voor u nakijken wat er fout is gegaan en het pakket nogmaals versturen.

3SLDL5001097503 zal via ons zakelijke netwerk bij jou bezorgd gaan worden. Ik verwacht dat je deze zending woensdag zal ontvangen, je kunt hiervoor de tracering in de gaten houden.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Janneke
    DHL Parcel

MichelleMuije
    Van u collega had ik vernomen de pakketten uiteindelijk maandag tussen 11.00 tot 15.00 te ontvangen, op een bezorging na die retour is gegaan. Wat is nou het antwoord?!?
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie.

Zending 3SBCS00284607 is vertraagd door een sorteerfout. U moet voor dit pakket rekening houden met een vertraging van 2 werkdagen.

Zending 3SLDL5001096849 is inmiddels bezorgd.

Zending 3SLDL5001097499 is retour naar Lidl gestuurd.

Zending 3SLDL5001097503 heeft helaas een probleem. Ik moet u verzoeken hiervan melding te maken bij Lidl. Wij hebben informatie van Lidl over deze zending nodig om te kunnen onderzoeken wat hier verkeerd is gegaan.

Ik wens u een fijne jaarwisseling!

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?