Klacht DHL Express: Waar blijft mijn pakketje? On hold?

Klachtnummer
# 379709
Gebruiker
Tomv-m
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige vrijdag zou mijn pakketje er hebben kunnen zijn. Maar volgen de status was er blijkbaar niemand thuis. Maar dit was helemaal niet het geval ik was namelijk gewoon thuis. Eerst dacht ik nog die komt dan maandag wel, maar nu sins dinsdag staat die on hold.

De oplossing

Ik vraag me af wat er aan de hand is en of er een probleem is. Het beste zou zijn als dit word verholpen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Merrienboer,

    Mijn excuses , Ik kan helaas niet achter halen of onze koerier daadwerkelijk geweest is of niet. Maar na de eerste lever poging wachten wij af tot er een nieuwe afspraak ingepland wordt. Helaas heeft de verzender geen contact gegevens meegegeven om u te bereiken om deze nieuwe afspraak te maken.
    Zou u contact met ons kunnen opnemen via 088 055 2000 onder vermelding van uw zendingsnummer? Dan kunnen wij direct een afspraak met u inplannen die u uit komt.

    Met vriendelijke groet,
    Joyce
    DHL Express Nederland.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen