Klacht DHL Express: Waar is het pakje gebleven

Klachtnummer
# 332001
Gebruiker
Corina
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is een pakketje afgeleverd Maar was niemand thuis
Nu heb ik de bezorgcode gebruikt maar hij werkt niet
Er is ook verder dan de datum niks in gevuld
Wat nu?

De oplossing

Wil dat deze geleverd word

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte mevrouw van Vaalen,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er een pakket bij u aangeboden zou zijn, maar u op dat moment niet thuis was. De enige zending die ik aan de hand van uw adres gegevens kan vinden, is een pakket dat afgelopen woensdag 7 november bij u is afgeleverd. Verder kan ik geen recente zending vinden. Bedoelt u dat u die zending nog niet heeft ontvangen van ons?

    Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel webcare
  2. Auteur
    Corina
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik heb mijn moeder nog een keer gebeld
    Er zat een briefje in de bus dat ze 6-11 zijn geweest ze zijn nu blijkt wel op 7 november geweest.
    Alleen het hadden 2 dozen moeten zijn dus is er 1 zoek nu .
    Heb al contact op genomen met monsterdoos dat er 1 is geleverd zij gaan dit nu nakijken
    Kunnen jullie toevallig zien hoeveel paketten er zijn aangeboden

    Met vriendelijke groet
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw van Vaalen,

    Volgens mijn gegevens hebben wij 1 pakket geleverd namens Monsterdoos. Ik kan helaas geen andere zending vinden, dus het is goed dat u dit ook heeft doorgegeven aan de afzender. Die kan dit dan even verder uitzoeken voor u. Ik hoop dat uw moeder de tweede zending zo snel mogelijk zal ontvangen.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen