Klacht DHL Express: waar is mijn pakje?

Klachtnummer
# 178191
Gebruiker
grada.knoop@planet.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje bezorgd bij verzendpunt krijg papier met verzendnummer (4 letters18 cijfers). Nummer klopt niet? pakje is niet te traceren. Waar is het pakje nu?

De oplossing

Even voor mij kijken op zending afgehandeld is het is al 13-7 verzonden

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste G. Knoop,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik snap heel goed dat het voor u vervelend is, dat u uw zending niet kunt volgen.
    Uw zending is correct ingenomen op de parcelshop en retour gestuurd naar Klingel.

    Op het retourencentrum krijgen alle retourzendingen een nieuw retournummer. Dit is dan ook de rede dat u de zending niet kunt volgen.
    Het papier dat u bij afgeven heeft gekregen, is uw bewijs van retour sturen naar Klingen.
    Wanneer Klingen de zending niet binnen de afgesproken termijn van ons retour heeft ontvangen, kan Klingen met ons in contact treden en daarmee zorgen dat het pakket alsnog bij hen terug komt.
    U hoeft hier verder niets voor te doen.

    Mocht u nog verdere vragen hebben, dan hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL Parcel.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen