Klacht DHL Express: waar is mijn pakket bezorgd

teuntjedeeg

31 augustus een pakket bij Hema bestelt .zou 4-9-2015 bezorgt worden
De hele- dag thuis gewacht ,niemand langs geweest Zie op track and trace tot mijn verbazing dat mijn pakket om 17.47 bezorgd is .maar niet bij mij waar dan .
Hema gebeld en volgens hun gegevens is het inderdaad bij bezorgd .
Dus waar heeft de bezorger het pakket bezorgd ,
wat ik niet begrijp is dat het niet gewoon mogelijk is om dhl te bellen en dat zij dan niet gelijk contact opnemen met de bezorger .WE zijn al in de buurt l
gaan aanbellen .bij niemand bezorgd ,Een fout kan gemaakt worden. maar moet toch ook snel opgelost kunnen worden.. Kunt u mij snel helpen uit te zoeken waar het pakket bezorgd is ,

wil zo snel mogelijk mijn pakket .dus wilt u zo snel mogelijk contact met de desbetreffende bezorger opnemen.en of hij het pakket daar dan wil ophalen en bij ons wilt bezorgen,

DHL Express
    Beste Marijke,

Wat naar dat u uw zending niet ontvangen heeft ondanks dat de status suggereert dat dit wel is gebeurd. In zo'n geval kan de opdrachtgever van de zending een onderzoeksdossier aanvragen. Op die manier kan ook navraag worden gedaan bij het depot/de bezorger. De opdrachtgever van deze zending is HEMA. HEMA kan voor u dus een onderzoek starten. Neem hiervoor contact op met HEMA.

Mocht de zending in het allerergste scenario niet meer traceerbaar zijn, dan kan HEMA deze bij ons claimen en u van een vervanging voorzien (of uw aankoopbedrag restitueren). U hoeft dus in ieder geval niet bang te zijn dat u hier zelf financieel voor moet opdraaien.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

David

Ook een klacht indienen over DHL Express?