Klacht DHL Express: Waar is mijn pakket

Klachtnummer
# 335682
Gebruiker
Nic86#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket tot 2 keer toe niet geleverd terwiijl ik thuis wacht op het pakket. In de track and trace wordt gezegd dat ze me hebben gemist (lekker je dag weggooien voor niks) Ze komen niet langs en doen alsof jij niet thuis bent. En daarna word het teruggestuurd naar de afzender... kom op jongens, kom je belofte na!!!!!

De oplossing

Nou ik zou graag mijn pakket willen waarvoor ik al 2 dagen thuis blijf!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het is inderdaad vreemd dat de zending retour is gestuurd naar de afzender. Ik adviseer u dan ook om hier even een melding van te maken bij hen. Zij zullen dit dan verder met DHL oppakken, als directe opdrachtgever, en kunnen het pakket nogmaals naar u versturen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen