Opgelost door DHL Express: Waar is mijn pakketje nu?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494622
Gebruiker
W F J M WENTHOLT
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DHL zegt Pakket afgeleverd, doch niets ontvangen !

Gewenste oplossing

Er staat doodleuk dat het pakket bezorgd is om 15.55u.
Waar heeft de bezorger het pakket afgeleverd?
Op het bestel-adres was niemand aanwezig op het bestelmoment.
Er kan dus niets bezorgd zijn ! Zelfs geen briefje waar het nu dan wel is.
Geboden oplossing
Pakketje is alsnog op VRIJDAG 13e on 19.00 uur afgeleverd. Onbegrijpelijk is dat de bezorger het gemeld heeft als zijnde bezorgd op de 12e om 15.55,terwijl er niets bezorgd was.... hetgeen veel stress, tijdverlies en onbegrip heeft opgeleverd. De verzender was zo vriendelijk om direct een nieuw pakket ( 16,95) te sturen. Ook onbegrijpelijk is dat WIJ 1 euro telefoonkosten extra moeten betalen terwijl de schuld bij DHL ligt.....
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft gehad en er zojuist een onderzoek voor u is opgestart naar de zending. Wij gaan hier dan ook zeker mee aan de slag en zullen in dit geval de verzender op te hoogte houden binnen 5 werkdagen.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen