Klacht DHL Express: Waar is mijn retour pakket

Ahlam

Dat mijn pakket sinds 2 december niet is aangekomen bij de badge die ik op 29 november retour heb gestuurd. DHL heeft mij in hun reactie laten weten dat ik de badge moest contacten wat ik al gedaan heb 2 keer en ze hebben mij precies gezegd wat ik gezien heb als je de zending volgt stopt die op 2 december bij de sorteer afdeling van DHL en verder niks meer dat het binnen 2 a 3 werkdagen vanaf daar bij de badge wordt geleverd. Alleen DHL kan zien waar mijn pakket is gebleven en alleen zij kunnen zeggen als die is aangekomen bij de badge en dat was mijn vraag ook aangezien ze je nergens te woord staan niet aan de tel niet aan de chat en niet op Facebook en heb daar bewijs van. Het is heel makkelijk om een klacht af te sluiten als ik als klant geen antwoord op mijn vraag gekregen heb want alleen de badge neemt de telefoon op en staat mij te woord en zegt mij wat er aan de hand is.

Door dat ze mij duidelijk zeggen of mijn pakket die ik retour gestuurd heb bij de badge is aangekomen of niet en of die nog bij de sorteer afdeling zit. Want alleen DHL kan dat inzien. En niet erom heen draaien net als wat er eerder is aangegeven in hun reactie en de badge heeft vrijdag 6 november mijn vraag beantwoord en die gaf aan dat DHL de retour op 2 december heeft aangegeven en heb daar ook bewijs van??? Terwijl de retour op 29 november gedaan is.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Ik zie dat uw zending op 3 december is gescand in ons sorteercentrum. Vanaf daar gaat het retour afzender en dit kan binnen Nederland tien werkdagen duren. Ik raad u aan uw afzender te vragen of ze het al hebben ontvangen en dit hebben verwerkt in hun systeem, wanneer u dit wilt weten. Mocht de afzender het niet binnen tien werkdagen ontvangen hebben, dan kunnen ze een onderzoek bij ons laten starten.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Iris.

DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?