Klacht DHL Express: waar is mn fk pakket

Klachtnummer
# 440284
Gebruiker
justme
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik had dus wat besteld woensdag zou gisteren komen staat er ineenkeer dat die hezorgd is ik heb geen bel gehoord hier ofzo. dus ik bel naar dhl zeggen ze jha we weten niet wat er mis is gegaan blabla moest ik dcc maar bellen omdat mn pakket was terug gestuurd! nou ik bellen lijn is gwn gesloten hoe wil je ze dan bereiken als je ze niet kan bereiken en het eeuwen duurt voordat ze reageren op facebook ofzo ik wil gwn mn pakket hou je gwn aan de afspraak je liopt op een fk pakket te wachten komt die niet! nou bcc los dit maar op dan

De oplossing

contact opnemen met dhl

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Mijn collega heeft u via de telefoon terecht naar BCC verwezen. BCC heeft namelijk met ons afgesproken dat zij in dit soort gevallen graag hun klanten zelf van dienst zijn. Zij zullen voor u contact opnemen met hun eigen support team bij ons, om na te gaan wat er met er pakket is gebeurd en om ervoor te zorgen dat u uw bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen