Opgelost door DHL Express: Waardeloos

angry Opgelost
Ries329

Ik kreeg een mail waarin stond dat mijn pakket vandaag werd bezorgd tussen 11:00 en 15:00 15:05 kreeg ik een nieuwe mail dat het tussen 13:22 en 15:22 bezorgd zou worden dit is een kwalijke zaak want ik heb hierdoor een belangrijke afspraak moeten missen mvg richard verschoor

Ter compensatie mag er zeker iets tegenover staan want ik heb nu 1 belangrijke afspraak moeten missen hierdoor

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de traceerinfo gisteren niet helemaal klopte. De traceerinformatie liep een beetje achter.
    U krijgt eerst een tijdsvak van vier uur. Vervolgens een kleiner tijdsvak van 2 uur. Het einde van dit laatste tijdsvak kan soms buiten het eerste tijdsvak vallen omdat we rekening houden met uitloopt maar we verwachten dan altijd dat we voor het einde van het eerste tijdsvak bij u zijn.
    Uiteraard kan het voorkomen dat het u net niet goed uitkomt en dat u weg moet. We hebben op onze website dan een aantal keuzes die u kunt maken zodat u het pakket via uw buren of later, op een ander moment kan ontvangen.
    Uiteraard is er dan altijd nog de keuze dat u de afspraken afzegt. De keuze is geheel aan u. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor de gevolgen van uw keuzes.
    We snappen wel dat u ook het pakketje wilt ontvangen. Vandaar dat we u meerdere bezorgopties bieden.

Ik wens u een fijn weekend toe!

Jasmin
    DHL Parcel Webcare

Ries329
Het pakket heb ik inmiddels zelf opgehaald er lag nog geen eens een briefje door de bus dat jullie zijn langs geweest 😥 dus daar ben ik niet over tevreden moest er later via de mail achterkomen dat het pakket naar 1 pickup punt werd gebracht mvg richard

Ook een klacht indienen over DHL Express?