Opgelost door DHL Express: WAARDELOOS

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 576204
Gebruiker
Moniquevan den dool-hottinga
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Pakket die ik 3 Jan heb opgestuurd is nog steeds niet bezorgd. Status blijft hetzelfde sinds 7 januari. Dit is al de zoveelste keer.
En 3 x een pakket helemaal kwijt waar je maar een habbekrats voor terug krijgt.
Ik ben helemaal klaar met dit klote bedrijf.
NOOIT MEER DHL

De oplossing

Mijn pakket traceren. Dit pakket zal en moet gevonden worden. Ik EIS dit van Dhl.
Ben helemaal klaar met jullie.
Ik laat me niet aftroffelen met een paar euro.
Doe ff normaal zeg. Ben zo boos 😡

9 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat jammer om te vernemen dat uw pakketje nog niet is aangekomen bij de ontvanger. Ik heb dit even voor u nagekeken en er lijkt inderdaad iets niet helemaal juist te gaan. Ik start graag een onderzoek op, zodat dit verder uitgezocht zal worden.

    Graag ontvang ik onderstaande gegevens van u en het pakketje zo specifiek mogelijk, zodat dit onderzoek opgestart kan worden.

    CONTACTGEGEVENS VERZENDER
    Naam:
    Telefoonnummer:
    E-mailadres:

    PAKKETGEGEVENS
    Verpakkingswijze & eventuele herkenbare details:
    Afmetingen en gewicht:
    Inhoud en waarde van de inhoud:

    Met vriendelijke groet,

    Marissa
    DHL Parcel E-care
  2. Auteur
    Moniquevan den dool-hottinga
    Datum
    Kunnen jullie mijn bereid met alle gegevens lezen? Ik heb geantwoord maar hoor niks meer.
  3. Auteur
    Moniquevan den dool-hottinga
    Datum
    Kunnen jullie mijn bericht lezen met alle gegevens?
    Ik hoor niks meer.
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Bedankt voor de gegevens. Ik heb het onderzoek voor u opgestart onder casenummer 13703408. Zou u nog even wat meer kunnen vertellen over de uiterlijke kenmerken van het pakket? Hoe ziet het eruit? Zitten er misschien bepaalde stickers of tape op?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel E-care
  5. Auteur
    Moniquevan den dool-hottinga
    Datum
    In een doos.
  6. Auteur
    Moniquevan den dool-hottinga
    Datum
    Op de doos geplakt label
  7. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Graag ontvang ik wat meer gedetailleerde informatie over het uiterlijk van het pakket. Welke kleur had de doos bijvoorbeeld, welke kleur tape heeft u gebruikt, staan er logo's of tekst op de doos etc.? Alle onderscheidende details zijn welkom. Dit helpt bij het onderzoek.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Maud
    DHL Parcel E-care
  8. Auteur
    Moniquevan den dool-hottinga
    Datum
    Sorry hoor maar dat weet ik niet
    Ik haal zoveel dozen uit de supermarkt dat ik niet weet welke kleur doos het is en of er wat op staat. Ik heb geen geografisch geheugen
    Ik verstuurd wekelijks pakketjes.
    Tape is iig doorzichtig en de doos zal lichtbruin/beige zijn denk ik.
  9. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie en de aanvullende gegevens.

    Ik heb de gegevens toegevoegd aan het onderzoek. Een onderzoek duurt vaak 3 tot 5 werkdagen. We nemen gelijk contact met u op als er meer duidelijkheid is. U krijgt een terugkoppeling via de mail. Ik hoop dat u snel meer duidelijkheid krijgt.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moniquevan den dool-hottinga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is alsnog na 2 weken bezorgd. Voor mij was dit de allerlaatste levering via dhl
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen