Klacht DHL Express: Waardeloos bedrijf

Sebastian

Na 3 keer de aflevering te verzetten na een andere dag en er 3 keer voor thuis gebleven. Kreeg ik op de derde dag de melding dat ik niet thuis was!? Vanuit mijn woonkamer kijk ik de straat op en de voordeur is letterlijk 2 meter van waar ik zat te wachten. Er is hier geen bezorger geweest. Nu wordt het pakket maandag bij een DHL servicepunt gebracht, maar ik ben voor werk 10 dagen weg!!! Dan is dus de zending alweer terug gestuurd naar de afzender. Ik ga in het vervolg eerst vragen welke pakket dienst gebruikt wordt, dit is al de zoveelste keer dat ik ellende heb met *ut DHL.

Door DHL helemaal niet meer, mag van mij opdoeken dat bedrijf.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan een onterechte niet thuis melding te hebben gekregen. Nu wordt uw zending vandaag op een ServicePoint bezorgd. U kunt dit echter niet afhalen omdat u voor uw werk weg moet. Sorry voor het ongemak.

Wat er zaterdag precies is misgegaan durf ik niet te zeggen. De bezorger lijkt wel in de buurt te zijn geweest. Vermoedelijk heeft deze bij het verkeerde huisnummer aangebeld. Ik verwacht dat het hier om een vergissing gaat en dat dit in het vervolg wel weer goed zal gaan. De zending wordt vandaag inderdaad afgeleverd bij een afhaalpunt. Indien u het niet kunt afhalen hoop ik dat iemand anders dit voor u kan doen. Voor dit pakket zou dat namelijk mogen.

Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?