Klacht DHL Express: Waardeloos geholpen, zeer slechte organisatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386492
Gebruiker
ZeerOntevreden88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is zogenaamd 'geweigerd door de ontvangen'. Ik zat netjes tussen 14:00 en 18:00 te wachten thuis en krijg om 19:01 een mailtje dat ik niet thuis was om het pakket te ontvangen.

Echter heeft men NOOIT AANGEBELD. Ik heb het idee dat elke willekeurige debiel met een auto pakketjes kan bezorgen voor DHL. Zo voelt het!

Nu is het pakket teruggestuurd naar de afzender (in Duitsland).

Ik ben ontzettend boos en teleurgesteld in dit bedrijf.

De oplossing

Dat het pakket zo snel mogelijk toch bezorgd gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik heb met u meegekeken en u geeft aan dat er nooit bij u is aangebeld. Het is inderdaad niet gelukt de zending bij u aan te bieden de eerste keer. Wat hier precies de oorzaak van is is voor mij ook lastig in te schatten. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak. Uw pakket kon de volgende dag niet bij het servicepunt worden aangenomen en is om die reden retour afzender. Ik raad u aan contact met uw afzender op te nemen hierover. Mogelijk hebben zij een goede oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Iris

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZeerOntevreden88
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onzin verhaal van DHL, men 'heeft geen idee' waarom de bezorger niet aangebeld heeft of waarom het pakketje niet bij het servicepunt geleverd kon worden. Jullie kunnen dit probleem maar op 1 manier oplossen en dat is het pakket opnieuw versturen naar mijn adres. ZO MAKKELIJK IS HET NAMELIJK. Niet met onzinsmoezen aankomen. Ik zal vanaf nu DHL boycotten en iedereen in mijn omgeving over de WAARDELOZE service informeren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen