Klacht DHL Express: Waardeloze aflevering van pakketten die niet voor mij zijn.

Hatseflats

Vandaag 5 september komt er een bezorger aan de deur om pakketten af te leveren die niet voor mij zijn.
Hij belt aan en onze hond slaat aan en zodra de deur open gaat schrikt hij van de hond en gooit enkele meter 2 pakketten naar mij toe stapt in zijn auto en smeert hem.
Echter zijn de pakketten niet voor mij mijn adres is Tubastraat 64 1312wx Almere, Het pakket moet naar de Contrabasweg 116 het volgende blok huizen.

Ik vind de actie van de bezorger zeer onbeschoft en buiten proporties. Nu zit ik opgescheept met pakketten die niet voor mij zijn en ik kan deze pakketten nu gaan brengen en daar ben ik niet gediend Ik ben geen DHL bezorger tenslotte.

Het is nu wel de 3e keer dat de bezorger pakketten dumpen bij voor het zelfde adres Contrabasweg 116, en dat moet afgelopen zijn want de volgende lading gaat de vuilnisbak in.

Spreek die bezorgers maar een aan dat zij hun werk maar goed moeten doen dit slaat helemaal nergens op.

Hopende heb ik u voldoende geinformeerd,

Rene ten Have.
Tubastraat 64
1312wx Almere
Tel 0610820123

Dat de bezorgers om gaan als deze het adres niet kunnen vinden, en niet zomaar bij andere mensen dumpen.

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat de chauffeur twee pakketten heeft geleverd bij u welke beide niet bedoeld waren voor uw adres maar een compleet andere straat. Wat fijn dat u dit meldt. Ik heb de chauffeur aangevraagd deze pakketten netjes op te halen en juist af te leveren op het juiste adres, want dit is niet de bedoeling.

Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ontstane ongemak.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?