Klacht DHL Express: waardeloze berorger en klantenservice waar je niets aan hebt!

Klachtnummer
# 384375
Gebruiker
Michael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestel iets via ebay, krijg vervolgens een Track & Trace en kom er achter via details butten dat mijn pakket retour gezonden wordt omdat m'n adres niet zou kloppen. Terwijl bovenaan de track & trace duidelijk m'n adres goed staat.
Bel ik de klantenservice van DHL, kunnen ze niets voor me doen en moet ik maar even contact leggen met de afzender.
Ik ben dus gewoon afhankelijk van de topografische kennis en de persoonlijke interesse van de bezorger voor het bezorgen van m'n bestelling.
En hier verdienen ze bij DHL dus gewoon geld mee?

De oplossing

gewoon m'n pakket bezorgen op aangegeven adres

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer de Vos,

    Bedankt voor uw bericht. Wanneer we een pakket retour sturen, of dit nu terecht of onterecht is, kunnen we vanuit de klantenservice daar helaas geen stokje voor steken en het onderscheppen. Het beste advies wat we dan kunnen geven, is contact opnemen met de afzender omdat deze het terug gaat krijgen.
    In uw geval, is het gelukkig toch nog recht getrokken. In het sorteercentrum is het opnieuw gesorteerd en terug naar u gegaan en ik zie dat het als een geluk bij een ongeluk (het is eigenlijk een soort sorteerfout) vandaag bij u is afgegeven.

    Mijn excuses voor de fout die we hebben gemaakt. Veel plezier met uw bestelling gewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Jasmin
    Customer Service Agent
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen