Klacht DHL Express: Waardeloze bestel dienst !
Details
De klacht
Pakket verstuur met DHL op maandag 28 mei 2018. Op 31 mei belt de gene, voor wie het bestemd is, op met de vraag waar blijft het pakket. Had de onderdelen nodig. Gebeld met DHL een ongelofelijk verhaal met niemand thuis, enz. enz. Al deze uitspraken waren zeker niet waar daar de ontvanger een regulier net bedrijf is op een keurige locatie. Alles wordt door DHL beloofd en ik krijg hoop dat het goed gaat. Maar nee hoor het lukt ze niet om het pakket bezorgd te krijgen. Nu woensdag 6 juni zou het in de middag na weer veel telefonisch contact worden bezorgd . Weer niet het is om radeloos van te worden. Ter informatie: Het betreft een pakketje wat van Joure naar Culemborg moet worden verstuurd. Ongelofelijk hoe DHL zijn naam weer waar maakt Duurt Heel Lang.De oplossing
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijke oplossing
Klacht kan nog steeds niet worden afgesloten. DHL is het aan het onderzoeken en neemt daar nogal de tijd voor ! DHL zou denk ik wat graag de klacht willen sluiten maar zeker niet eerder dan de zaak is opgelost . Het pakketje is nu al vanaf 28 mei onderweg maar de vraag is naar wie en waar !!!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling