Klacht DHL Express: Waardeloze bestel dienst !

J.P. van Elst

Pakket verstuur met DHL op maandag 28 mei 2018. Op 31 mei belt de gene, voor wie het bestemd is, op met de vraag waar blijft het pakket. Had de onderdelen nodig. Gebeld met DHL een ongelofelijk verhaal met niemand thuis, enz. enz. Al deze uitspraken waren zeker niet waar daar de ontvanger een regulier net bedrijf is op een keurige locatie. Alles wordt door DHL beloofd en ik krijg hoop dat het goed gaat. Maar nee hoor het lukt ze niet om het pakket bezorgd te krijgen. Nu woensdag 6 juni zou het in de middag na weer veel telefonisch contact worden bezorgd . Weer niet het is om radeloos van te worden. Ter informatie: Het betreft een pakketje wat van Joure naar Culemborg moet worden verstuurd. Ongelofelijk hoe DHL zijn naam weer waar maakt Duurt Heel Lang.

DHL Express
    Goedendag,

Dat is inderdaad balen dat dit zo lijkt te zijn verlopen! Ik kan me uw gevoel goed voorstellen, heeft u voor mij wellicht het zendingsnummer want ik krijg op uw adres geen recente aangemelde zendingen naar voren. Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen!

Mike
    Beste Mike,

Dossier-nummer: 05352171 / Trace nr: 3SDFC3130223608
    Zie bijlage voor verzend adreslabel
    Het lijkt mij makkelijker om per e-mail reageren i.p.v. met contact formulieren.
    Daar kan je namelijk wat meer in kwijt zoals screen dumps van het zendings verloop enz.

Met Vr.Gr. J.P. van Elst
    DHL Express
    Goedenmiddag,

Ik zie dat er inmiddels een onderzoek loopt naar deze zending. Dit is de door u genoemde case: 05352171. Uw mailadres is ook bekend bij ons. We gaan het verder afhandelen en zullen per mail naar u reageren wat het probleem is geweest met deze zending. Normaal duurt zo'n onderzoek een werkdag of 3. Wij komen erop terug per mail (of eventueel telefonisch).

Wendy
    DHL Parcel Webcare

J.P. van Elst
Uiteindelijke oplossing Klacht kan nog steeds niet worden afgesloten. DHL is het aan het onderzoeken en neemt daar nogal de tijd voor ! DHL zou denk ik wat graag de klacht willen sluiten maar zeker niet eerder dan de zaak is opgelost . Het pakketje is nu al vanaf 28 mei onderweg maar de vraag is naar wie en waar !!!