Klacht DHL Express: Waardeloze bezorging door DHL

J. Verdonk

Het is schoftig om te zeggen dan na dat ik belde , om dan te zeggen
wij hebben u gemist. Jullie zijn niet geweest, en zeker niet op mijn adres!
Ook voor dit soort streken eis ik schade vergoeding. Om nog even op terug te komen. De vorige keer die snotaap met die grote smoel is 100,00 euro + een bos bloemen van 20,00 euro nu het NIET bezorgen van mijn pakket op 3 januari 2019 is 100,00 euro en de bezorging van 4 januari 2019 is ook 100,00 euro en de bezorging van 5 januari 2019 is ook 100,00 euro en de bezorging van 6 januari 2019 is ook 100,00 euro dat maakt samen 500,00 euro Storten op: op rekening nummer NL41 ABNA 0891 6951 17 Onder vermelding van waardeloze bezorging van DHL

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses dat de levering niet goed is gegaan. Ik begrijp dat u onterecht niet-thuisscans heeft gekregen. Ik zie in mijn systeem dat u op verschillende manieren hierover ook al met ons contact heeft opgenomen. We hebben dan ook de melding in behandeling genomen om er voor te zorgen dat het niet meer zal voorkomen.

Op de claim kan ik echter niet ingaan. Het is niet mogelijk om dit soort schade bij ons te claimen. Alleen de verzender kan bij ons claimen maar dat is niet in dit soort situaties.

Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel
    J. Verdonk
    Voor alle duidelijkheid. Ik heb schade. betalen en niks krijgen dat oplichting, en DHL heeft deze schade VEROORZAAKT. Dus blijft over DHL moet gewoon betalen aan mij.

J. Verdonk

Ook een klacht indienen over DHL Express?