Opgelost door DHL Express: Waardeloze bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 429981
Gebruiker
S
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Met DHL is het altijd maar de vraag of je, je pakketje, ook echt krijgt. Met een beetje pech heb je weer zo'n bezorger, die de moeite niet wil nemen om het adres te vinden, of eentje die beweerd langs te zijn geweest, terwijl dit niet zo is.

Gister zou ik ook twee pakketen ontvangen, volgens de bezorger was ik niet thuis... Beetje gek aangezien ik lange tijd voor de portiek heb gestaan met buren... En ik toch en niemand van DHL heb zien langskomen.. Zeker niet op het tijdstip dat wordt beweerd.

DHL is op zich een prima service, daarom ook jammer dat jullie zulke lakse werknemers aannemen!
De oplossing
Pakketjes bezorgen volgens waarheid, wanneer een bezorger een adres niet kan vinden, misschien iets beter proberen... Mensen niet voor niks laten wachten op een pakket!


Aangezien er na de vorige keer vrij weinig veranderd is...hierbij opnieuw mijn klacht. bedankt vandaag voor het weeeer laten wachten op niks. En fijn dat ik het pakket nu zelf mag gaan halen...ik kies niet voor niks voor thuis bezorgen

Gewenste oplossing

Misschien toch een keer de bezorgers aanpakken die dit betreft.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat het vaak mis zou gaan met de bezorging van uw pakketten en dat is niet zoals het zou moeten gaan. Het is dan ook erg vervelend en mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

    De klacht heb ik zojuist doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger om dit verder met diegene op te pakken en te bespreken. Ik ga er nu dan ook wel echt vanuit dat het beter zal gaan met de bezorging. Mocht dat toch niet het geval zijn, neem dan vooral contact met ons op.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen