Opgelost door DHL Express: WAARDELOZE KLANTENSERVICE, TELKENS WEER OPNIEUW

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173089
Gebruiker
Ramatuelle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3 juni heb ik een pakket verstuurd naar Amerika, maar dat is nog steeds niet aangekomen. Track & trace geeft geen enkele informatie meer na de afgiftedatum en dat is erg vervelend. Ik heb reeds twee maal contact opgenomen via het contactformulier, maar DHLfor You reageert gewoonweg niet. Wat een vreselijke klantenservice! Ook met problemen met pakketten in het verleden was het steeds hetzelfde liedje: op een vraag via hun contactformulier reageert DHLforYou gewoonweg NOOIT. Blijkbaar begrijpt men daar niet dat wij als verzenders ook verantwoording hebben af te leggen tegenover onze kopers. Dit schaadt ook onze reputatie, maar dat deert hen blijkbaar niet.

De oplossing

Een antwoord op mijn vraag via het contactformulier binnen een redelijke termijn. Terugvinden van het verloren pakket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ramatuelle
    Datum
    Snel en degelijk antwoord van DHL ontvangen. Wel jammer dat dit pas gebeurt na tussenkomst van klachtenkompas.nl en niet nadat ik zelf al enkele mails had gestuurd. Tevreden met het resultaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ramatuelle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen