Opgelost door DHL Express: WAARDELOZE KLANTENSERVICE, TELKENS WEER OPNIEUW

Ramatuelle

Op 3 juni heb ik een pakket verstuurd naar Amerika, maar dat is nog steeds niet aangekomen. Track & trace geeft geen enkele informatie meer na de afgiftedatum en dat is erg vervelend. Ik heb reeds twee maal contact opgenomen via het contactformulier, maar DHLfor You reageert gewoonweg niet. Wat een vreselijke klantenservice! Ook met problemen met pakketten in het verleden was het steeds hetzelfde liedje: op een vraag via hun contactformulier reageert DHLforYou gewoonweg NOOIT. Blijkbaar begrijpt men daar niet dat wij als verzenders ook verantwoording hebben af te leggen tegenover onze kopers. Dit schaadt ook onze reputatie, maar dat deert hen blijkbaar niet.

Een antwoord op mijn vraag via het contactformulier binnen een redelijke termijn. Terugvinden van het verloren pakket.

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ramatuelle
    Snel en degelijk antwoord van DHL ontvangen. Wel jammer dat dit pas gebeurt na tussenkomst van klachtenkompas.nl en niet nadat ik zelf al enkele mails had gestuurd. Tevreden met het resultaat.

Ramatuelle

Ook een klacht indienen over DHL Express?