Opgelost door DHL Express: Waardeloze service pakketjes altijd te laat afgeleverd

content Opgelost
Gordon

Wederom verwachten we levering van een bestelling door DHL.
Zou uiteindelijk aan in de loop van de avond geleverd worden.

rond 21.30u bericht, DHL heeft geprobeerd het pakket af te leveren maar dat is niet gelukt.
Eén ding is zeker ze hebben het niet geprobeerd want we waren gewoon thuis!
DIt gebeurd 9 van de 10 keer met DHL het wordt nooit afgeleverd op de aangegeven tijd.
En altijd eindigt het met de boodschap "DHL heeft geprobeerd het pakket af te leveren maar dat is niet gelukt" keer op keer.
Elke keer worden we voorgelogen door DHL.
Het vertoruwen in DHL is ondertussen zo geschaad dat we, waar mogelijk, leveranciers zoeken die niet per DHL verzenden.
Helaas is dat niet altijd mogelijk, en dan eindigen we de dag van aflevering weer met het bericht"DHL heeft geprobeerd het pakket af te leveren maar dat is niet gelukt".

DHL heet hier al "Duurt Heel Lang" & "Dramatsiche & Hopeloze Levering"

DHL geeft met een prachtig Track & Trace systeem aan waneer men verwacht een pakket(je) af te leveren.
Dat dit niet altijd lukt kan ik begrijpen. Maar het is elke keer het zelfde.
Men zegt "je was er niet" / "DHL heeft geprobeerd het pakket af te leveren maar dat is niet gelukt". Maar men probeert het niet eens.
Men stopt gewoon met werken en laat de klant op zijn spullen wachten.
Lever af op het tijdstip dat je beloofd en als dat niet lukt lieg dan niet!
Ik wil graag inhoudelijk inzicht krijgen in waarom DHL niet te vertrouwen is.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb met de laatste paar zendingen op uw adres meegekeken en ik zie inderdaad een aantal keer 'niet thuis' staan. Mijn excuses dat die onterecht afgegeven zijn. Al begrijp ik dat dit op u als een structureel probleem overkomt, aan mijn kant zie ik eerder een indicatie dat ze het bij u in de regio enorm druk hebben, en dat sommige individuele bezorgers verkeerde scans afgeven.

We doen natuurlijk ons best om herhaling te voorkomen. Ik heb er vertrouwen in dat u spoedig verbetering op zult merken. Mocht u toch vaker problemen ervaren, neem dan alstublieft contact op via één van de snellere contactmogelijkheden op: https://dhlparcel.nl/nl/consument/support

Bedankt voor de melding.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Gordon
Geduld hebben en contact opnemen als het weer fout gaat

Ook een klacht indienen over DHL Express?