Klacht DHL Express: waarom moet ik nog een afspraak maken

Klachtnummer
# 392354
Gebruiker
ouder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afspraak levering tussen 18,00 uur en 21.00 uur en dan toch in de middag komen.
De dag erop komen ze tussen 18.00 uur en 21,00 uur.
Verschillende mensen zijn thuis maar krijg toch een mail niemand thuis en we proberen het morgen weer.

De oplossing

Dit is niet de eerste keer maar zeker al de vijfde keer dat dit gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u problemen heeft met een levering. Ik kijk graag met de betrokken zending mee, om te zien wat hier precies fout gaat, maar ik heb geen informatie over welke zending(en) dit betreft. Heeft u voor mij misschien het zendingsnummer van een pakket dat met deze problemen te maken had?

    Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen