Klacht DHL Express: Waarom wordt er gelogen dat ze mij gemist hebben?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441497
Gebruiker
Vedat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou geleverd worden bij een dhl pakket automaat en was volgens track en trace onderweg. Na 4 iur krijg ik een bericht dat ze mij hadden gemist en zou volgende dag geleverd worden! Hoe kunnen ze mij missen als ik het moet ophalen bij pakketautomaat?? Gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat ze mijn klacht gaan mailen naar desbetreffende persoon echter krijg ik hiervan niks te horen!

De oplossing

Een terugkoppeling wat niet goed is gegaan.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ze kunnen u inderdaad niet missen bij de pakketautomaat. Hiermee wordt bedoeld dat het niet gelukt is om het pakket daar af te leveren. Wellicht is er een storing geweest. Het wordt vandaag opnieuw geprobeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vedat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zou volgens track en trace vandaag na 14:00 uur het pakket kunnen ophalen maar nog steeds geen code ontvangen om het pakket bij dhl pakketautomaat af te kunnen halen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen