Klacht DHL Express: Waarom zo lang wachten op €5,75?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 311364
Gebruiker
Daanbanaan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kon mijn pakketlabel niet printen en toen moest ik van de klantenservice een nieuwe aanmaken en betalen.
De €5,75 zou ik volgens de klantenservice binnen 2 weken terugkrijgen, dit telefoongesprek was op 9 mei jl. We zijn nu bijna 2 maanden verder, en na vele mails verder heb ik nog steeds niet mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon het teveel betaalde bedrag terug
Geboden oplossing
Ze vragen of ik contact wil opnemen met de claimafdeling (MAAR DIE REAGEERT NIET!?)
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het al zo lang duurt. Begrijp ik dat u inmiddels het restitutieformulier heeft ingevuld en heeft opgestuurd naar onze claimafdeling? Voor vragen over hoe lang dit nog mag gaan duren kunt u dan ook het beste terecht bij dezelfde claim afdeling.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groet,

    Nikki
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen