Opgelost door DHL Express: Waarom zoekt DHL zelf niet naar de oorzaak van het niet sturen van het boek.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 378460
Gebruiker
mooie prentjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Boek besteld op Marktplaats, vrijdag 5 July naar mij opgestuurd, blijft hangen bij het sorteercentrum van DHL, vandaag 17 July nog niets ontvangen. Verschillende malen gebeld met klantenservice, maar moet de verzender vragen met een casenummer de zaak te laten onderzoeken bij DHL.Verzender heeft dat nog niet gedaan wegens drukke werkzaamheden.

De oplossing

DHL moet onderzoeken waarom het pakket blijft steken op het sorteercentrum, te zien op Track en Trace.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat deze zending lange tijd is blijven hangen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik zie dat de zending inmiddels al wel is afgeleverd. De reden waarom u bent doorverwezen naar de afzender is omdat deze het onderzoek had kunnen starten. Wij hebben voor het onderzoek in dit geval informatie die alleen de verzender ons kan geven. Gelukkig is het onderzoek nu niet meer nodig.

    Mijn excuses nog voor het ongemak.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mooie prentjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
DHL moet procedure wijzigen en voortaan fouten en problemen in hun eigen sorteercentrum zelf oplossen en niet op anderen afschuiven. Het lijkt verdacht veel op de "paarse krokodil" !
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?