Opgelost door DHL Express: Waarom zoekt DHL zelf niet naar de oorzaak van het niet sturen van het boek.

angry Opgelost
mooie prentjes

Boek besteld op Marktplaats, vrijdag 5 July naar mij opgestuurd, blijft hangen bij het sorteercentrum van DHL, vandaag 17 July nog niets ontvangen. Verschillende malen gebeld met klantenservice, maar moet de verzender vragen met een casenummer de zaak te laten onderzoeken bij DHL.Verzender heeft dat nog niet gedaan wegens drukke werkzaamheden.

DHL moet onderzoeken waarom het pakket blijft steken op het sorteercentrum, te zien op Track en Trace.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat deze zending lange tijd is blijven hangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat de zending inmiddels al wel is afgeleverd. De reden waarom u bent doorverwezen naar de afzender is omdat deze het onderzoek had kunnen starten. Wij hebben voor het onderzoek in dit geval informatie die alleen de verzender ons kan geven. Gelukkig is het onderzoek nu niet meer nodig.

Mijn excuses nog voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

mooie prentjes
DHL moet procedure wijzigen en voortaan fouten en problemen in hun eigen sorteercentrum zelf oplossen en niet op anderen afschuiven. Het lijkt verdacht veel op de "paarse krokodil" !

Ook een klacht indienen over DHL Express?