Klacht DHL Express: Wacht al 10 fagen

Klachtnummer
# 408477
Gebruiker
HGKREAL
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DHL, ik wacht al 10 dagen op mijn nieuwe horloge. Telkens wordt er gezegd dat de bezorger voor een gesloten deur stond terwijl ik thuis was en er de hele dag niet werd aangebeld. Ik ben uitermate teleurgesteld en ik probeer dit bedrijf zo veel mogelijk te vermijden. Neem een voorbeeld aan PostNL. Al een maar luie slakken bij DHL, ik zou zeggen doe er et aan! Op deze manier gaat het echt niet lukken.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat er iets aan gedaan wordt, en niet enkel een zwak excuus van een of andere medewerkster (of medewerker).
Ik wil een duidelijke verklaring: waarom gebeurt dit? Doe er wat aan, en dus niet enkel een zwak excuus zoals altijd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dit klinkt als een vervelende situatie. Ik kijk dit dan ook graag voor u na.

    Op uw adres kan ik echter geen zending vinden. Heeft u voor mij daarom in een reactie het traceernummer van uw zending?

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen