Klacht DHL Express: Wanneer komt mijn pakketje?

Klachtnummer
# 137342
Gebruiker
Joeri
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik wil nu toch wel weten wanneer mijn pakketje eindelijk thuis komt. Ik zit hele dagen thuis te wachten omdat ik em verwacht maar heb nog genoeg te doen... ik begrijp dat ie vandaag niet komen zal maar kan ik hem morgen verwachtten??

Groet,

Joeri koster

De oplossing

Een datum

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste meneer,

    Helaas moet ik u mededelen dat uw zending niet de sortering in is gegaan. Ik kan u dan ook geen datum geven waarop uw zending geleverd gaat worden. Om uw zending zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen, hebben wij enkele gegevens van de verzender nodig.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
  2. Auteur
    Joeri
    Datum
    Staat er dan gewoon voor de lol bij de status dat het pakketje al 6 dagen wel gesorteerd is? Verzender heeft gisteravond bericht gestuurd, wanneer kan ik nu dan mijn pakketje verwachten?
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste meneer,

    Het klopt dat uw zending deze melding heeft gehad. Helaas is hij hierna niet verder het sorteringsproces in gegaan. Zodra de verzender contact met ons heeft opgenomen, gaan wij hiermee aan de slag.
    De uitkomsten van het onderzoek worden richting de verzender gecommuniceerd. Zodra er meer bekend is over de levertijd wordt dit gemeld. Ik ga ervanuit dat de verzender dit verder communiceert naar u toe.

    Mijn excuses dat ik u niet de gewenste informatie kan verschaffen.

    Met vriendelijke groet,
    Carola

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen