Klacht DHL Express: Wanneer komt mijn pakketje?

Joeri

Ik wil nu toch wel weten wanneer mijn pakketje eindelijk thuis komt. Ik zit hele dagen thuis te wachten omdat ik em verwacht maar heb nog genoeg te doen... ik begrijp dat ie vandaag niet komen zal maar kan ik hem morgen verwachtten??

Groet,

Joeri koster

Een datum

DHL Express
    Beste meneer,

Helaas moet ik u mededelen dat uw zending niet de sortering in is gegaan. Ik kan u dan ook geen datum geven waarop uw zending geleverd gaat worden. Om uw zending zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen, hebben wij enkele gegevens van de verzender nodig.

Mijn excuses voor het ongemak.

Carola
    Joeri
    Staat er dan gewoon voor de lol bij de status dat het pakketje al 6 dagen wel gesorteerd is? Verzender heeft gisteravond bericht gestuurd, wanneer kan ik nu dan mijn pakketje verwachten?
    DHL Express
    Beste meneer,

Het klopt dat uw zending deze melding heeft gehad. Helaas is hij hierna niet verder het sorteringsproces in gegaan. Zodra de verzender contact met ons heeft opgenomen, gaan wij hiermee aan de slag.
    De uitkomsten van het onderzoek worden richting de verzender gecommuniceerd. Zodra er meer bekend is over de levertijd wordt dit gemeld. Ik ga ervanuit dat de verzender dit verder communiceert naar u toe.

Mijn excuses dat ik u niet de gewenste informatie kan verschaffen.

Carola

Ook een klacht indienen over DHL Express?