Opgelost door DHL Express: Wanprestatie

content Opgelost
Popelier

Bezorgers nemen structureel niet de moeite om mijn adres te vinden, te bellen waar het is etc. Vermelden "ontvanger niet thuis", terwijl dit verzonnen is. Klantenservice (Jasper) verwijst mij naar verzender, maar probleem ligt 100% bij DHL. Nemen niet de moeite om rechtstreeks contact met mij en bezorgers op te nemen. Probleem is nml m.i. simpel op te lossen. Andere bezorgers (PostNL enz) hebben geen enkele moeite om spullen af te leveren op mijn adres. Nee, het ligt volledig aan deze bezorgers en DHL doet er niets aan.

Telefonisch contact met DHL én bezorgers!!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger "niet thuis" meldt terwijl u gewoon aanwezig bent geweest en op uw pakket heeft zitten wachten de ganze dag. Ik kan mij uw frustratie dan ook goed voorstellen na 2 keer voor niks te zitten wachten. Echter als we terugkijken naar zendingen van het afgelopen half jaar, is dit de eerste zending waarbij dit mis is gegaan, maar helaas wel 2 keer op rij. Op het moment dat u een dergelijke klacht heeft wordt dit intern door ons opgepakt. Hier vind verder geen terugkoppeling op naar u. Wenst u terugkoppeling dan kan het beste de verzender hierover een klacht bij ons neerleggen, we werken immers in opdracht van de verzender en zij betalen voor de verzending aan DHL. Dit is inmiddels ook gebeurd en daarvoor staat een klacht uit bij het depot. Mijn excuses dat het fout is gegaan bij deze zending, ik hoop van harte dat de volgende zending als vanouds weer netjes bij u wordt aangeboden.

Hartelijke groet,

Tom
    Webcare
    DHL Parcel

Popelier
Na 3 keer is pakje nu afgeleverd.

Ook een klacht indienen over DHL Express?