Klacht DHL Express: Was thuis ,bezorger heeft niet gebeld en geen briefje achtergelaten dat hij is geweest.aal geen beri

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 472987
Gebruiker
C. Dijkhuizen-Waasdorp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen , op 6 aug 10.05 bezorgt maar was volgens DHLniet thuis ,bij ons is er altijd iemand thuis .Op 7 aug midden in de nacht om 01.26 heeft men een 2de poging gedaan om te bezorgen (wat een giller)al met al ik heb nog steeds mijn pakket niet en volgens CNE heeft het een hele omzwerving gemaakt

De oplossing

Ik wil mijn bestelling zo snel mogelijk ontvangen, en netjes een briefje in de deur als de bezorger dankt dat ik niet thuis ben en dan ook bericht waar ik pakket kan afhalen.Totaal geen bericht ontvangen, schandalig

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

    Na de 'gemiste' leverpoging is het pakket de volgende dag geleverd bij een servicepunt. Omdat het pakket hier binnen 7 dagen niet werd afgehaald is het retour gestuurd naar de afzender. Ik wil u daarom adviseren contact op te nemen met de verzender. Hopelijk kan deze het pakket zo snel mogelijk opnieuw naar u toesturen.

    Heeft u nog vragen? Stuurt u mij dan gerust een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Dijkhuizen-Waasdorp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb u gemeld als klacht dat de DHL mederwerker niet heeft aangebeld en geen berichtgeving in de brievenbus heb gedaan d.w.z. dat ik geen weet heb naar welk servicepunt het pakketje is gebracht.Ook heb ik nimmer een voorkeur voor een bepaald servicepunt aangegeven .Inmiddels heb ik diverse servicepunten bezocht maar geen van hen had weet van mijn pakket.U schrijft in uw reactie dat na de "gemiste" leverpoging het pakket is afgeleverd bij een servicepunt (WELK servicepunt en WAAR)omdat het pakket niet werd opgehaald (HOE KAN DAT DAN ALS JE NIET WEET DAT ER IETS BEZORGT IS ,EN ER GEEN BERICHT VAN DE BEZORGER IS ACHTER GELATEN )omdat het pakket hier niet binnen 7 dagen werd afgehaald is het retour gestuurd naar de afzender.Mijn oplossing bestaat uit dat u DHL gaat uitzoeken wat er precies is gebeurt en dat u zorgt dat ik mijn bestelling alsnog krijg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen