Klacht DHL Express: Wat een kuttent

Uncle

Wat een ballentent. Blijf er weg. Ze zeggen doodleuk dat ze je gemist hebben, maar ik ben de hele dag aanwezig geweest. En ze hebben ook geen papiertje in de bus achtergelaten. Ik ben ervan overtuigd dat ze helemaal niet langsgekomen zijn omdat Westwijk bepaald niet op de route ligt.
Dat is niet de eerste keer. Deze tent moet failliet.

Alsnog nu meteen bezorgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger niet bij u langs is geweest om de zending aan te bieden.

Dit is natuurlijk erg vervelend, mijn excuses hiervoor. Ik heb uw zending zojuist nagekeken. In mijn systeem zie ik dat de bezorger inderdaad niet op uw adres is geweest. Door overmacht is de rit, waarin uw zending zat, helaas niet doorgegaan. De melding om 19:02 uur is dan ook gegeven op het depot, zodat uw zending vandaag wederom op de planning gezet kan worden.

Ik ga er vanuit dat u de zending vandaag wel aangeboden krijgt. Mijn excuses voor het ongemak nogmaals.

Vriendelijke groeten,
    Kamile

Uncle
Te erg voor woorden. De chauffeur zegt gewoon dat hij ons niet heeft aangetroffen, terwijl hij helemaal niet langs is geweest. Dat is ook al eerder gebeurd. We hebben vrijdag dus een hele middag voor niets zitten wachten. Dat e.e.a. uiteindelijk maandag dan wel bezorgd is, verandert daar niets aan. Ik zal niemand adviseren om nog van DHL gebruik te maken. Gewoon een werkdag later bezorgen en ook nog eens na het weekend, dus pas op de 3'e dag, verandert daar niets aan. Dat noem ik geen oplossing.

Ook een klacht indienen over DHL Express?