Klacht DHL Express: Wat is met mijn Paket gebeurd

sad Niet opgelost
#Superchick51

Ik zou een Paket 3 maart ontvangen en het staat ook dat het is afgeleverd maar er warren niemand voor de deur geweest dus ik heb niks ontvangen.

Graag telefonisch contact

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze gegevens is het pakket op het opgegeven adres aangeboden en afgeleverd. Heeft u het eventueel al nagevraagd bij de naaste buren? Het kan zijn dat de bezorger het hier heeft afgeleverd zonder u hiervan op de hoogte te stellen. Als dit niet het geval is wil ik u adviseren dit te melden bij de verzender zodat zij hiervoor een onderzoek kunnen opstarten. Mijn excuses voor het ongemak!

Eveline
    DHL Parcel Webcare

#Superchick51
Dat ik contact met de verzender moet opnemen of bij de buren vragen terwijl ik weet het zeker dat het niet aan de verzender ligt omdat ik kreeg een mail van hun gekregen dat het pakketjes is overgedragen is aan DHL. De aflevering s datum Van DHL klopte niet want op die datum zat ik in de vliegtuig onderweg naar Nederland heb ik ook bewijs van, en kon mijn telefoon niet gebruiken en er was niemand thuis en geen kaartje in de bus gegooid dat ze hebben mij gemist en er was niks bij de buren afgeleverd. Nog iets vreemds altijd Krijg ik een mail vlak na het leveren van een pakket en deze keer dat mail kreeg ik niet. Ik ben heel erg teleurgesteld 😞

Ook een klacht indienen over DHL Express?