Klacht DHL Express: Wederom niet bezorgd conform afspraak.

Gebruiker1540635493

Wederom is er een pakket wat vandaag zou bezorgt worden volgens DHL vertraagd.Waarom het vertraagd is staat er niet bij.Het is ronduit schandalige hoe een incapabel bedrijf als DHL klanten van internet bedrijven behandeld en de gemaakte afspraken niet nakomt.
Als ik al lees de het door DHL wordt bezorgd dan weet ik dat het altijd twee tot drie dagen wordt vertraagd.In werkelijkheid worden de pakjes verzameld spaart kosten bij hun echter de klanten afspraken interneren hun geen zier.Laat internet bedrijven stoppen met dit flut bedrijf.

Met spoed zorgen dat de bestelling morgen dinsdag 13-07-2021 wordt bezorgd.

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Begrijp dat u baalt inderdaad zeg. Excuses voor de vertraging! Normaal lost dit zichzelf op binnen 1 tot 2 werkdagen. Ziet u vandaag echter nog niet dat de zending in bezorging gaat? Dan adviseer ik u dit te melden bij de verzender. In dat geval lijkt er namelijk echt iets mis te gaan. In dit geval dient de verzender, als opdrachtgever, contact met ons op te nemen om een onderzoek op te laten starten.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?