Klacht DHL Express: Weer niet afgeleverd en als een gek door de straat

AegisX

En weer en paket van een dhl bezorger niet geleverd. Rijdt op de gegeven tijdstip van bezorging als een gek door de straat. Stopt kort op de hoek, en gaat daarna weer als een gek ervandoor. Ik check de track en trace. En ja hoor, alweer niet kunnen afleveren vanwege onjuiste adres. Ben het spuugzat. Niet de eerste keer en altijd in de avondlevering. En gek zeg. Dat probleem hebben hier meerdere in de straat al ervaren. En altijd met avondlevering.

Doe er wat aan. Paket komt toch niet meer. Ken die procedure langzamerhand. Want “oh ja, ziet het. Staat al in de retour, kunnen wij niks meer voor je doen”

DHL Express
    Goedemiddag,

heel erg vervelend en ik moet u inderdaad vragen om contact op te nemen met uw verzender en het pakket opnieuw te laten sturen, de zending is inderdaad retour gestuurd.

Ik heb de CityHub manager bericht gestuurd en aangegeven dat het adres correct is geweest. De CityHub zal de betreffende bezorger hier op aanspreken. Ik verwacht dat bezorgingen op uw adres in de toekomst dan beter zullen gaan verlopen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

AegisX
Geen oplossing. En zeker niet van DHL. Ik moest contact opnemen met de leverancier. Wat ik deed. Die wilde het verder afhandelen. Maar kan verder niks doen omdat dhl niks meer doet. Paket ligt ergens in een sorteercentrum en het gebeurt niks. Het is niet onderweg naar mij en ook niet naar de afzender. Het Paket ligt er al 3 of 4 dagen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?