Opgelost door DHL Express: Weer niet geleverd toen ik gewoon thuis was.

angry Opgelost
Pakket niet geleverd terwijl thuis.

Vandaag weer tevergeefs op mijn pakket zitten wachten, gewoon in je track en tracé de melding niet thuis terwijl ik speciaal thuis was. Dit is nu de derde keer. Ik vind dit waardeloos, Nespresso geadviseerd een andere koerier te zoeken. Er is zelfs een zending gewoon verdwenen, gelukkig los Nespresso dit goed op. Maar DHL is ook mijn Vertrouwen kwijt.

Gewoon doen wat gevraagd en voor betaald wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het pakket niet op uw adres heeft ontvangen! Ik heb de gegevens even nagekeken en zie dat het pakket bij de buren was geleverd op nummer 6. Dat is natuurlijk erg vreemd, als u op dat moment gewoon thuis was. Ik durf niet te zeggen wat er dan is mis gegaan, mogelijk heeft de chauffeur hier een vergissing gemaakt. Ik zal er in ieder geval een melding van maken, zodat dit kan worden besproken met deze chauffeur.

Mijn excuses voor het ongemak en u mag er vanuit gaan dat er nu verbetering in komt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag.

Roos
    Webcare DHL Parcel

Pakket niet geleverd terwijl thuis.
Pakket gehaald bij nr 6......is DHL servicepunt.......pffffff denk dat chauffeur niet naar boven bij het appartement wilde komen want er is toch een servicepunt beneden. Slechte zaak en dit is al de derde keer........

Ook een klacht indienen over DHL Express?