Opgelost door DHL Express: Weer problemen met de bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 379131
Gebruiker
Xantippe
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de 2e keer problemen met de bezorging via DHL. Vandaag pakket bezorgd terwijl we niet thuis waren. Ik had ook geen track-code ontvangen. Dit wordt sowieso vaak vergeten. Dit keer zowaar een kaartje in de bus waarop stond dat ze het maandag weer proberen, dan ben ik echter aan het werk maar.... ik kan ook een nieuwe bezorgafspraak maken. NIET DUS! want ze hebben het ( net als een paar weken geleden) weer ten onrechte gescand als bezorgd! Ik ben bang dat dit ook net als een paar weken terug weer heel lang gaat duren voordat dit opgelost gaat worden. Diverse telefoontjes gepleegd en dan steeds maar horen dat er een onderzoek ingesteld wordt en ik dit moet afwachten. Terwijl mijn pakket gewoon in het depot hier in de buurt lag.Toen ben ik ten einde raad naar dat depot gereden en heb het daar zelf maar opgehaald!

Gewenste oplossing

Dat DHL nu eens terug belt met een antwoord wanneer mijn pakket nu bezorgd wordt. En dat mijn pakket nu maandag weer naar de afzender gestuurd wordt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Ik heb uw zending zojuist bekeken en ik zie dat het zaterdag helaas niet zo gelopen is zoals gewenst waarvoor mijn excuses. Ik zal dit intern terugkoppelen richting de bezorger in kwestie, om herhaling in de toekomst te voorkomen, hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen