Klacht DHL Express: Weer verkeerd bezorgd

Klachtnummer
# 571112
Gebruiker
Mulyani
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Echt een rotbedrijf is dit. Voor de tweede keer weer verkeerd bezorgd. Echt schandalig. Zo verlies je je klanten. Om gewoon moe van te worden.

Gewenste oplossing

Beter je werk doen

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat bedoelt u precies met verkeerd bezorgd? Is het bij de buren bezorgd of op een heel ander adres? Weet u wel waar het pakket is bezorgd?

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL E-care
  2. Auteur
    Mulyani
    Datum
    Het was op een heel ander adres bezorgd. Lief van degene om het bij mij af te geven. Was ook al een keer eerder gebeurd. Wat voor personeel hebben jullie in dienst?
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Dat is niet de bedoeling! Heeft u voor ons het zendingsnummer én het adres waar de zending verkeerd bezorgd was? Dan pakken wij dit voor u op.

    Ik hoor graag van u.


    Met vriendelijke groet,

    Mick
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen