Klacht DHL Express: Weer voor niks gewacht.
Details
De klacht
En....wederom een dag (9.00 - 17.00 uur, vorige keer 8.00 tot 18.00 uur) voor niets op DHL gewacht - komt niet opdagen, geen email, geen telefoontje. Ik ben de pagina steeds aan het checken geweest, nu (5 voor 5) staat er: "Tijdelijke Overmacht."De vorige keer toen ik een hele dag aan DHL opofferde, kreeg ik de volgende service: dat ik opnieuw een dag mocht wachten. Nee, men kon ook geen dagdeel aangeven.
Vroeger dacht ik: "hee, wat leuk, geen pakjes bij het postkantoor ophalen, ze worden gewoon aan de deur gebracht!" Nu wilde ik dat ik ze maar bij het postkantoor kon ophalen...Zodra ik het woord "DHL" hoor denk ik o nee, daar gaat mijn dag....
Ik geef geen gewenste oplossing aan want ik weet nu dat dat toch niet gebeurt. Wel heb ik ook ditmaal geklaagd bij het bedrijf dat DHL gebruikt.
De oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.