Klacht DHL Express: Weer voor niks gewacht.

Klachtnummer
# 269559
Gebruiker
Bolke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

En....wederom een dag (9.00 - 17.00 uur, vorige keer 8.00 tot 18.00 uur) voor niets op DHL gewacht - komt niet opdagen, geen email, geen telefoontje. Ik ben de pagina steeds aan het checken geweest, nu (5 voor 5) staat er: "Tijdelijke Overmacht."

De vorige keer toen ik een hele dag aan DHL opofferde, kreeg ik de volgende service: dat ik opnieuw een dag mocht wachten. Nee, men kon ook geen dagdeel aangeven.

Vroeger dacht ik: "hee, wat leuk, geen pakjes bij het postkantoor ophalen, ze worden gewoon aan de deur gebracht!" Nu wilde ik dat ik ze maar bij het postkantoor kon ophalen...Zodra ik het woord "DHL" hoor denk ik o nee, daar gaat mijn dag....

Ik geef geen gewenste oplossing aan want ik weet nu dat dat toch niet gebeurt. Wel heb ik ook ditmaal geklaagd bij het bedrijf dat DHL gebruikt.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het bericht. In het bericht geef je aan dat je een hele dag hebt gewacht op een pakket die uiteindelijk niet is aangeboden. Dit is natuurlijk erg vervelend en ik wil hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden.

    Ik heb de zending voor je nagekeken en ik kan inderdaad zien dat het pakket door onvoorziene omstandigheden niet aangeboden kon worden. Het pakket zal vandaag alsnog aangeboden worden tussen 14.00 en 18.00 uur. Je kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om het af te laten leveren bij de dichtsbijzijnde Parcelshop. Je kunt dit doen via de volgende link: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Groet,

    Shannon, klantenservice DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen