Klacht DHL Express: weet niet wat ik van deze aktie moet denken

content Niet opgelost
Jack

Weer goede een aktie van DHL bezorger, deze keer dit. Bezorger DHL belt aan en vraagt of de lift het doet. Ik woon op 3 hoog en beantwoord hem door de intercom bevestigend. Ik loop naar de voordeur op de galerij kijk naar beneden zie de bezorger tot mijn verbazing instappen en wegrijden?? Niks afgeleverd dus

Gewoon even plaatsen en dat er stappen worden ondernomen ook tegen deze bezorger!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u uw pakket niet heeft ontvangen terwijl wij aangeven van wel. Het is natuurlijk ook de bedoeling dat onze bezorger naar boven komt na het aanbellen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd.

Om u alsnog aan uw pakket te helpen, raad ik u aan contact op te nemen met de Wehkamp. Voor ontvangers van de Wehkamp mogen wij namelijk geen navragen uitzetten in dit soort situaties. De Wehkamp heeft bij ons namelijk aangegeven graag al het contact met DHL zelf te willen doen voor hun klanten. Meld daar dus zeker de situatie. Dan zullen zij voor u alles met DHL regelen.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid over uw pakket is.

Jasmin
    Customer Service Agent

Jack
Als verzender contact opneemt met DHL en de boel regelt, dit is al het tweede akkefietje in een paar weken met DHL, bestel voorlopig niks meer als verzender zaken doet met DHL, ben er ff klaar mee

Ook een klacht indienen over DHL Express?