Klacht DHL Express: Wehkamp bezorging (DHL)

Klachtnummer
# 116798
Gebruiker
TJR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag heb ik een bestelling gedaan bij Wehkamp met de bezorgdatum die Donderdag avond tussen 18:00 en 21:00, door onverwachte prive redenen was ik niet thuis tussen 18:00 en 19:00 en natuurlijk kwam DHL precies tussen dat tijd stip langs en kon het pakketje niet worden afgeleverd, (begrijpelijk) Nu heb ik op de webiste van Wehkamp gekeken en daar staat, "" Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. "" Dus ik in de brievenbus kijken... En geen kaartje! Hoe kan ik nu weten wanneer het pakketje weer zal worden aangeboden?

De oplossing

Duidelijkheid over wanneer het pakket weer zal worden aangeboden. en voorin de toekomst gewoon een kaartje in de bus achterlaten.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Tjalling,

    Allereerst excuses voor de late reactie. Ik zie dat je pakket inmiddels al bezorgd is dus het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar bij dezen:

    De bezorger had inderdaad een briefje moeten achterlaten. Ik zal nog even een klacht vermelden dat dit niet gebeurd was. Mijn oprechte excuses.

    Je kan zelf opzoeken op de website wanneer de bezorger weer komt. Wehkamp verstuurd via onze DHL For You dienst. Je kan de tijdsvakken van die dienst op basis van je postcode terugzoeken op de website: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/pakketten-ontvangen/bezorgtijden

    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen