Klacht DHL Express: Wehkamp te vriend houden door te liegen over de adressen.

Outwar87

DHL geeft aan dat ik niet thuis was en bezorg het pakket dan de volgende dag. De eerste keer was het van kan gebeuren. Maar nu hebben wij dit de laatste tijd al 4 keer achter elkaar meegemaakt.
De bezorger gaf aan tot 22:00 te werken en als het dan blijft liggen dan is het een niet thuis die beslissing wordt dan intern genomen.
Als het was van sorry we redden het niet door heyt gebrek aan bezorgers oké maar dit gaat nergens over. Wij zijn thuis dan bied je je excusses aan als bedrijf.

Gewoon langs komen en als je het niet ga redden optijd melden zodat wij niet voor niks beneden zitten te wachten tot 10:00.

DHL Express
    Beste heer/mevrouw Alblas,

Zou u mij willen melden welke chauffeur dat zo aan u verteld heeft? Gaat mij met name om dag en dagdeel.

Als het depot of de chauffeur een pakket niet kan leveren door tijdgebrek kunnen zij dit scannen. Waarschijnlijk is deze chauffeur daarvan niet op de hoogte. Iedere scan die de chauffeur maakt komt ook op de track & trace te staan, zoals u die kunt zien. Daarnaast krijgen ik en mijn collega' s dan ook onjuiste informatie.

Ik wil er graag voor zorgen dat er correcte scans gegeven worden.

Wendy

Ook een klacht indienen over DHL Express?