Klacht DHL Express: wel langs gereden maar vervolgens niet bezorgen

yolo

Vandaag zou het pakketje afgeleverd worden. De hele ochtend thuis geweest. Het busje van dhl rijd zo onze straat uit zonder het pakketje af te hebben geleverd. Ik hoop dat ze wel weer terug komen want het staat een beetje op tijd.

Dat hij terug komt en hem zo spoedig mogelijk komt leveren en niet doorrijd

DHL Express
    Geachte Yolo,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.Volgens onze gegevens is uw zending nog met de chauffeur mee. Het kan zijn dat u een ander busje van ons heeft gezien. Wij kunnen namelijk met meerdere bussen rijden in een wijk, aangezien wij verschillende diensten aanbieden. Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare
    yolo
    Bedankt voor de reactie. Dan wacht ik vandaag nog even af
    Met vriendelijke groeten
    DHL Express
    Geachte Yolo,Volgens onze gegevens hebben wij uw zending vandaag om 14:55 afgeleverd. Heeft u de zending in goede orde ontvangen?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare
    yolo
    Ja die heb ik ontvangen. Bedankt !
    DHL Express
    Geachte Yolo,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij zijn blij om te lezen dat u uw zending in goede orde heeft ontvangen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?