Klacht DHL Express: Wel thuis, geen bezorger!!

Suusboosvanwachtenopniks

De hele avond thuis wachten en dan een bericht ontvangen dat ik niet thuis was. Het is eerder gebleken dat de chauffeurs niet eens proberen het pakket af te leveren omdat mijn adres Doolhof is.

Ik zou graag bewijs willen dat de bezorger aan mijn deur is geweest. Heb nog nooit!!! een DHL bezorger aan de deur gehad, alleen berichten dat ik niet thuis was terwijl dat wél het geval was.

DHL Express
    Goedemiddag.

Wat vervelend dat de leveringen op uw adres niet naar wens verlopen. Helaas kan ik zo geen duidelijke reden inzien waarom dit niet gelukt is. Echter geeft u aan dat dit nog nooit goed is verlopen. Kan dit dan wellicht te maken hebben met uw adres? Is dat bijvoorbeeld lastig te vinden of te bereiken? Indien dat het geval is geven we dat graag even door aan de CityHub in kwestie, zodat hier rekening mee kan worden gehouden in het vervolg. Hopelijk kunnen we op die manier voorkomen dat dit mis blijft gaan.

Ik hoor het graag van u.

Emiel
    Webcare DHL Parcel
    Suusboosvanwachtenopniks
    Om bij mijn huis te komen moet men een stukje lopen. Dat zou toch geen belemmering moeten zijn om in ieder geval te proberen een pakket af te leveren. De straatnaam is Doolhof, maar ook hier zijn de huizen gewoon genummerd. Wellicht handig om dat door te geven.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat zou inderdaad geen belemmering moeten zijn. Ik zie dat er in het verleden ook een aantal pakketten wél netjes geleverd zijn. Ik heb direct een melding doorgezet naar de lokale cityhubmanager : case 11337147.

De lokale cityhub gaat dit bespreken met de bezorger(s). Ik ga uit van normale leveringen in de toekomst!

Sorry voor het ongemak.

Mick
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?