Klacht DHL Express: Wel thuis niet aangebeld .mail we hebben je gemist .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 626113
Gebruiker
j blaak
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Niet bezorgd

Gewenste oplossing

Aanbellen en gewoon leveren volgens afspraak Dit is nu de 8x keer al.
Geboden oplossing
Dit was niet mijn klacht .Natuurlijk heb ik zelf mijn pakket opgehaalt het ging erom dat de bezorger zei ik heb u gemist terwijl ik thuis was en niet heeft aangebeld dit is nu al 8x voorgekomen .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    j blaak
    Datum
    3SNE207698412
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw terugkoppeling.

    Ik heb zojuist met u meegekeken naar de status van de zending en zie dat deze op 22-10-22 afgeleverd is op het service punt en ook door u is afgehaald. Ik ga er vanuit dat de leveringen in de toekomst spoedig zullen verlopen. Mocht het toch onverhoopt mis gaan, horen wij dat uiteraard graag van u.

    Excuses voor het ervaren ongemak.

    Senna
    DHL Parcel E-care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen