Klacht DHL Express: Werkelijk ongelofelijk vele fouten en bezorgfouten in 1 week tijd.

A.J. Abelsma

Afgelopen dinsdag briefje in de brievenbus dat er een pakketje voor me afgegeven was. Echter was dit bestemd voor nummer 182. Deze buurvrouw zegt dat zij niks besteld heeft maar wel een pakketje heeft ontvangen voor? adres stond afgeplakt. Later kreeg ik een buurvrouw aan de deur van nummer 92 dat er een pakketje bij mij zou liggen, ik ben nummer 86. Stond ook op dat kaartje. helaas, is er geen pakket bij me afgegeven. Misschien was het wel het pakketje die bij nummer 82 ligt? Dan vandaag ligt er een kaartje in mijn brievenbus met mijn nummer dat er een pakketje ligt op nummer 170. 5e etage. Ik ernaartoe en raad eens? nee er ligt daar geen pakketje. Ik weet niet wat voor bezorgers DHL aangenomen heeft maar wel elke geval iemand die niet kan lezen. Ik durf nu zelf helemaal niks meer te bestellen want stel je voor, je pakketje verdwijnt hier bij? Joost mag het weten!

Nakijken wie er in de week van maandag 22 maart tot vrijdag 26 maart dienst heeft gehad en welke fouten er zijn gemaakt. Het zijn al een heleboel fouten in 1 week zoiezo dus op Dinsdag en vrijdag.

DHL Express
    Goedemorgen,

ik heb even gekeken naar wat er geleverd is op uw adres en ik zie inderdaad dat de bezorger donderdag een pakket bestemd voor u zou hebben afgegeven bij de buren op nummer 170. Indien u het pakket niet heeft ontvangen zou ik daar graag verder onderzoek naar willen starten. Ik heb daarvoor uw mailadres en telefoonnummer nodig, zou u mij deze alsnog door willen sturen dan laat ik het uitzoeken. Heeft u het pakket inmiddels aangetroffen op een ander adres dan hoor ik dat ook graag van u. Ik adviseer u in ieder geval navraag te doen bij uw naaste buren, dit zou namelijk ook de meest logische plek zijn om het bij buren af te leveren.

In afwachting van uw reactie.

Wendy
    Webcare DHL Parcel
    A.J. Abelsma
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat dit allemaal niet goed is gegaan zeg. We pakken dit dan ook graag even verder op. Zoals mijn collega aangaf hebben we hiervoor alleen wel even uw mailadres en telefoonnummer nodig. Dan kunnen we even een onderzoek opstarten zodra wij deze ontvangen.

Alvast bedankt,

Emiel
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?