Klacht DHL Express: Werkelijk ongelofelijk vele fouten en bezorgfouten in 1 week tijd.
Details
Klacht
Afgelopen dinsdag briefje in de brievenbus dat er een pakketje voor me afgegeven was. Echter was dit bestemd voor nummer 182. Deze buurvrouw zegt dat zij niks besteld heeft maar wel een pakketje heeft ontvangen voor? adres stond afgeplakt. Later kreeg ik een buurvrouw aan de deur van nummer 92 dat er een pakketje bij mij zou liggen, ik ben nummer 86. Stond ook op dat kaartje. helaas, is er geen pakket bij me afgegeven. Misschien was het wel het pakketje die bij nummer 82 ligt? Dan vandaag ligt er een kaartje in mijn brievenbus met mijn nummer dat er een pakketje ligt op nummer 170. 5e etage. Ik ernaartoe en raad eens? nee er ligt daar geen pakketje. Ik weet niet wat voor bezorgers DHL aangenomen heeft maar wel elke geval iemand die niet kan lezen. Ik durf nu zelf helemaal niks meer te bestellen want stel je voor, je pakketje verdwijnt hier bij? Joost mag het weten!Gewenste oplossing
Nakijken wie er in de week van maandag 22 maart tot vrijdag 26 maart dienst heeft gehad en welke fouten er zijn gemaakt. Het zijn al een heleboel fouten in 1 week zoiezo dus op Dinsdag en vrijdag.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.