mijn pakketje is zoek volgens DHL, wel betaald maar geen pakketje nu.
Gewenste oplossing
wil gewoon mijn pakketje waar ik recht op heb.
2 reacties
Auteur
DHL Express
Datum
Goedemiddag,
Bedankt voor het maken van een melding van uw klacht. Het is erg vervelend om te vernemen dat u uw pakket kwijt bent. Helaas kan ik, net als mijn collega, op basis van uw adresgegevens geen zending vinden in mijn systeem. Om u verder te kunnen helpen, heb ik een traceernummer nodig. Dit nummer kunt u opvragen bij de verzender.
Vriendelijke groet,
Sanne DHL Parcel Webcare
Auteur
DHL Express
Datum
Dit is onze laatste reactie
Goedemiddag,
Wij hebben geen traceernummer van u vernomen, dus sluiten bij deze uw klacht. Heeft u toch nog vragen dan wil ik u adviseren dit te informeren bij onze klantenservice, zij zijn bereikbaar via: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier
Hartelijke groet,
Tom Webcare Specialist DHL Parcel
Ook een klacht indienen over DHL Express?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.