Klacht DHL Express: wil gewoon mijn pakketje........

Klachtnummer
# 266750
Gebruiker
RDM58
Datum
2 reacties

Details

Klacht

mijn pakketje is zoek volgens DHL, wel betaald maar geen pakketje nu.

Gewenste oplossing

wil gewoon mijn pakketje waar ik recht op heb.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het maken van een melding van uw klacht. Het is erg vervelend om te vernemen dat u uw pakket kwijt bent. Helaas kan ik, net als mijn collega, op basis van uw adresgegevens geen zending vinden in mijn systeem. Om u verder te kunnen helpen, heb ik een traceernummer nodig. Dit nummer kunt u opvragen bij de verzender.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wij hebben geen traceernummer van u vernomen, dus sluiten bij deze uw klacht. Heeft u toch nog vragen dan wil ik u adviseren dit te informeren bij onze klantenservice, zij zijn bereikbaar via: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier

    Hartelijke groet,

    Tom
    Webcare Specialist
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen