Klacht DHL Express: Wordt niet meer aangebeld en op of onder de brievenbus achtergelaten in niet afgesloten portiek.

Klachtnummer
# 472075
Gebruiker
BaloeBeer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al drie leveringen wordt ons pakketje achtergelaten op of onder de brievenbus in een niet afgesloten portiek. Diefstal en beschadigingen liggen op de loer. Daarnaast wordt er niet aangebeld bij het afleveren, zodat we niet weten dat de levering is geweest of het wordt in de brievenbus gepropt, wat veel moeite kost om het los te krijgen en te verwijderen.

De oplossing

Besteed alstublieft meer aandacht aan het afleveren van pakketjes. Hiervoor wordt veel geld betaald en er wordt onzorgvuldig mee omgegaan. Snap dat het druk is maar dat is geen reden om overal die zooi van consumenten maar te dumpen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Heel goed dat u hier melding van doet. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik kijk dan ook graag met u mee. Kunt u mij de track en trace codes toesturen van de zendingen waarmee dit was gebeurd?

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen