Klacht DHL Express: X

Willemgriend

Een enige tijd geleden circa 2 maanden heb ik een pakket besteld vanuit het buitendland. Helaas is dit pakket inbelsag genomen door de doane (verteld door de klanten service). De klanten service heeft mij verteld dat ik mijn invoerrechten terug gestort zou krijgen. Ik heb circa 1,5 week later een brief ontvangen waarin mij werd vermeld dat het volledige pakket werd inbeslag genomen en ik binnen 10 dagen in bezwaar kon gaan of mee in had kunnen stemmen. Ik ben niet in bezwaar gegaan. Ik heb die zelfde dag de klanten service aan de lijn gehad om mijn invoerrechten in handen te kunnen krijgen. Zij hebben mij beloofd dat ik de maandag daarop het bedrag (circa €42,-) zou teruggestort krijgen. Helaas heb ik die dag geen bedrag ontvangen. Een dag later (dinsdag) heb ik weer contact opgenomen met dhl. Zei hadden mij die dag verteld dat het de maandag daarop er wel zou moeten opstaan, maar ter vergeefs. Ik heb het bedrag niet ontvangen. Vandaag heb ik de klanten service weer te pakken gehad. Er werd mij verteld dat ik een brief had ontvangen van de GGB? (Onbekend voor mij) waarin ik op moest reageren. Mevrouw kom mij helaas niet verder helpen en haar collega’s zoude verkeerde informatie hebben vermeld. Na dat het telefoon gesprek was beïndigd heb ik direct weer contact opgenomen met de klanten service en kreeg ik een andere collega aan de lijn. De aller eerste beloften werd weer gemaakt dat ik die maandag daarop het geld zou ontvangen. Nadat ik haar heb vermeld dat ik allen telefoon gesprekken heb opgenomen en de namen bekend waren (wat ik zeer zeker gedaan heb) was het even stil en werd ik ik de wacht gezet omdat ze een collega wou spreken. Toen het gesprek weer begon heb ik de vrouw vermeld dat ik de zaak ergens anders wou neerleggen zei ze dat ik dit niet moest doen en ik later op de dag terug gebeld zou worden. Ik ben vandaag net voor 17:00 terug gebeld en daarin werd mij verteld dat de case weer word doorgeschoven en ik terug gebeld zou worden. Zei kon mij niet aangeven in welk termijn dit zou gebeuren. Ook werd mij verteld dat ik geen zaak mocht maken i.v.m. Privacy. Graag antwoord, ben momenteel al 7 weken totaal bezig.

Invoerrechten terug gestort krijgen

DHL Express
    Goedemiddag meneer van de Griend,

Als het goed is hebben wij elkaar vanmiddag al telefonisch gesproken en is de klacht afgehandeld.

Met vriendelijke groet.

Joyce

Klanten service DHL

Ook een klacht indienen over DHL Express?