Klacht DHL Express: ze gaan roekeloos om met spullen van een ander

kitty

er word veel te hard gegooid met dozen ook al schrijf je breekbaar er op ik heb een serviesje verstuurd en zeker weten heel goed verpakt de helft was kapot .vorige week via postnl een groot servies verstuurd daar was 1bordje van kapot .aan wie lig het dan

ze zullen niks doen wat kunnen ze doen?het was een antiek wedgwood servies .als je het verzekerd moet je factuur laten zien ,iets wat al z60jaar oud is heb ik geen bon van .dus moet ik het geld aan de koper terug betalen
als ik de informatie stuur die ze willen hebben zeggen ze dat ze niks gehad hebben .ik ben het beu

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw zending stuk is gegaan. Had u deze via DHL verstuurd? Ik ontvang in dat geval graag de track en trace code, zodat ik even met u mee kan kijken. Ook ontvang ik graag uw e-mailadres, zodat ik u het schadeformulier kan opsturen. Een factuur is niet altijd nodig om een vergoeding van ons te krijgen. We informeren u hier later graag verder over. Hopelijk kunnen we u toch nog compenseren.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Roos
    DHL Parcel E-Care
    kitty
    ik heb op dhl verzoek de track&trace code gestuurd maar nog steeds niks terug gehoord
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie helaas geen zendingsnummer of emailadres staan. Waar heeft u deze gestuurd? Wilt u deze nogmaals hier sturen?

Bedankt alvast.

Selena
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?