Klacht DHL Express: Ze hebben geen zin om te bezorgen

Klachtnummer
# 410037
Gebruiker
Lisanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg “we hebben je gemist” maar zijn NOOIT langsgeweest. Ik heb nog speciaal een goeie tijd ingezet, zodat ik thuis ben om het pakketje te ontvangen. Dit is niet de eerste keer en ik vind dit echt belachelijk. Waarschijnlijk gewoon een achterlijke bezorger die niet eens de moeite neemt om naar het goede huisnummer te kijken. Bestel nooit meer via DHL!!

De oplossing

Ik wil mijn pakketje zo snel mogelijk ALSNOG hebben

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding. Kunt u mij s.vp. aangeven om welk zendingsnummer het gaat?

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen