Klacht DHL Express: Ze leveren nooit. Ik mag altijd ophalen.

larryv

Iedere keer, maar dan ook echt iedere keer problemen met DHL. Nu zie ik gewoon de auto voorbij rijden zonder te stoppen of ook maar om te kijken. Op heterdaad betrapt zeg maar.

Ze moeten gewoon doen waar ze voor betaald krijgen.
Het gaat wel heel vaak mis bij jullie. Nu weer. Ze "vergeten" bij het volgende pakketje gewoon weer aan te kloppen. Wat een stel onbenullen daar. Verschrikkelijk. Gewoon neerzetten dat ze niet thuis waren, en weer door rijden. Ophalen doen ze toch wel. En met betrekking tot mijn eerste klacht: ik heb hem voorbij zien rijden. Er was wel iemand thuis. Hij is gewoon niet gestopt. Zorg toch eens voor wat fatsoen binnen DHL. Bizar. Jullie zullen voor webshops wel de goedkoopste keuze zijn en kiezen voor het allergoedkoopste personeel, mensen die het 0,0 boeit of hetgeen geleverd word waar voor betaald word.

larryv
    Daarnaast zijn ze ook te laat. Een half uur.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Onze koerier was pas laat in de middag aan uw adres zaterdag, vanwege de extreme drukte had hij helaas enige vertraging opgelopen. Volgens hem was er op dat moment niemand thuis. Mocht deze melding onterecht zijn geweest, dan is er iets misgegaan en bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

Vanzelfsprekend hebben wij uw zending vandaag prioriteit gegeven. Het pakket is inmiddels op uw adres bezorgd.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?